Monday 8 May 2017

PUBLIC SHARING KULIT CANTIK 'THE SECRET OF HAVING BEAUTIFUL SKIN'

Assalamualaikum semua.

Sebagai seorang wanita, kita tidak lari dari fitrah sukakan kecantikan. Tipulah kalau ada yang kata tak nak cantik. Kan?

Bagi Ana, kecantikan ada dua jenis. Pertama kecantikan dalaman dan kecantikan luaran. Cantik dalaman tu dari segi sikap, pemikiran kita. Cantik luaran pula fizikal kita.

Cantik luaran pula ada cantik  disebabkan oleh make up dan semulajadi. Cantik secara semulajadi lah yang diidamkan ramai wanita.  Cantik secara semulajadi datang dari dalaman yang sihat. Antaranya cara pengambilan pemakanan yang betul.


Jadi hari ini Ana nak berkongsi tentang satu public sharing 'The Secret of Having Beautiful Skin' Oleh Syakilla yang diadakan tadi malam di bawah team bisnes Shaklee Ana. Public sharing ini dikongsikan oleh speaker Syakilla. Secara online melalui telegram.

Dalam public sharing  'The Secret of Having Beautiful Skin' ini, syakilla telah berkongsi bagaimana beliau yang dulunya menghadapi masalah kulit kering yang sangat teruk dan menggelupas, sehingga beliau rasa sangat down. Kini beliau telah mendapat kulit yang cantik.

Bagaimana beliau boleh mendapat kulit yang cantik. Apa rahsia beliau? Sebenarnya beliau mengamalkan vitamin-vitaminsemulajadi tertentu yang membekalkan nutrisi lengkap untuk kesihatan kulit beliau. Dan semestinya vitamin semulajadi dari Shaklee. 


Nak tahu apa tipsnya lagi? Vitamin apa yang Syakilla ambil unuk kulit cantik? Nanti Ana kongsikan ye. Inshaa Allah.

Terima kasih kerana membaca Public sharing  Kulit cantik 'The Secret of Having Beautiful Skin'.



No comments:

Ana sertai Projek #NextLevelBlogging By Master Norita

Ana sertai Projek #NextLevelBlogging By Master Norita
Master Norita selaku penaja utama

PROMO MAC YOUTH SKINCARE

PROMO MAC YOUTH SKINCARE
Nak Cuba? Meh hubungi Anaa 017-9376047