Sunday 12 March 2023

DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE


Assalamualaikum semua.


Tahun ini memandangkan hari raya 2023 ialah pada 22hb April 2023, kemungkinan besar Duit Raya awal dari Shaklee pun pada 14hb April 2023, Inshaa Allah iaitu seminggu lebih lagi sebelum hari raya.

 


APA NAK BUAT DENGAN DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE?

 

Bila dapat duit raya awal Shaklee ni, banyaklah perkara kita boleh uruskan. Lebih-lebih lagi bonus Shaklee tu kita akan dapat pada pertengahan bulan April 2023 iaitu lebih kurang seminggu lebih sebelum menjelang hari raya Aidilfitri.

 

  • Kita boleh guna untuk sedekah 10 malam terakhir Ramadan.

Sedekah pada bulan Ramadan akan dilipat gandakan pahalanya. Namun, sedekah pada 10 malam terakhir Ramadanlebih istimewa kerana  adanya satu malam yang dikenali sebagai malam Lailatul Qadar. Malam di mana setiap amalan pada malam tersebut akan bersamaan 1000 bulan. Sedekah RM 1 pada malam Lailatul Qadar ibarat bersedekah selama 1000 bulan.

 

Malam Lailatul Qadar lebih baik dari 1000 bulan.

  • Kita boleh guna untuk  bayar zakat fitrah, zakat dan fidyah. Semua itu kewajipan kita sebagai umat Islam.


  • Kita boleh guna untuk persiapan hari raya.

Masa inilah kita boleh gunakan duit bonus untuk beli kelengkapan hari raya yang masih belum lengkap seperti baju raya, tudung, kasut raya, kuih raya, biskut dan sebagainya.

 

Baju raya baju Melayu menjadi keperluan hari raya puasa.

  • Kita boleh guna untuk perbelanjaan balik ke kampung.

Macam  Ana sekarang tinggal di Kuala Terengganu. Untuk balik ke kampung di Batu Pahat, Johor perlu sedikit perbelanjaan untuk tol, minyak dan sebagainya. Dengan bonus Shaklee inshaa Allah boleh digunakan untuk perbelanjaan balik kampung nanti.

 

  • Kita boleh guna untuk duit hari raya kepada anak-anak ibu ayah dan sanak saudara.

Inshaa Allah dengan bonus Shaklee nanti, ana boleh berkongsi rezeki dengan ibu ayah, anak saudara dan saudara mara.

 

Raya lebih meriah bila dapat berkongsi dengan ibu ayah, anak anak dan saudara mara.

  • Dan macam-macam lagi boleh buat dengan duit raya awal dari Shaklee.


BAGAIMANA NAK DAPATKAN DUIT RAYA AWAL DARI SHAKLEE?


Pertama sekali, semestinya anda mestilah ahli Shaklee yang berdaftar . Untuk menjadi ahli Shaklee, boleh bayar RM35 atau pilih mana-mana set yang Shaklee dah sediakan dengan percuma keahlian.

Ahli makan sendiri walau ambil Set Puasa Shaklee pun boleh dapat duit Raya Awal Shaklee. Inikan pula yang betul-betul nak buat bisnes Shaklee. Inshaa Allah, dengan betul betul buat bisnes Shaklee, anda pun layak dapatkan duit raya awal Shaklee.

Kedua, untuk kita layak mendapat duit raya Shaklee, banyak atau sikit bonus yang kita dapat, kita yang tentukan. Tapi, kita mesti buat minimum 150uv bersamaan jualan RM 450. Dan semakin banyak jualan maka banyaklah duit raya yang kita dapat.

Tangga bonus atau duit raya awal Shaklee yang boleh kita peroleh.


SIAPA YANG BOLEH DAPAT DUIT RAYA AWAL SHAKLEE?

Semua yang berumur 18 tahun ke atas, pelajar atau suri rumah dan juga pekerja yang ingin menambah income berpeluang dapat  duit raya awal Shaklee.

 


Yang berminat nak dapatkan duit raya awal shaklee boleh terus WhatsApp Ana ya. Jom kita sama-sama buat bisnes Shaklee dan buat duit raya awal. 


#BlogMegaShaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023


No comments:

Ana sertai Projek #NextLevelBlogging By Master Norita

Ana sertai Projek #NextLevelBlogging By Master Norita
Master Norita selaku penaja utama

PROMO MAC YOUTH SKINCARE

PROMO MAC YOUTH SKINCARE
Nak Cuba? Meh hubungi Anaa 017-9376047