Friday 24 March 2023

Seronok Dan Meriahnya Shaklee Fun Day

 

Assalamualaikum semua. Ana doakan anda semua sihat sejahtera.



Tahu tak, pada hari sabtu, 18 mac 2023, Shaklee ada mengadakan Shaklee Fun Day di  Shaklee Home Office PJ, dan di beberapa cawangan Shaklee iaitu di Kuala Lumpur, Kota Bharu dan Johor Bharu.

Pada hari itu, Shaklee menawarkan pelbagai hadiah menarik untuk ahli baru yang ingin mendaftar dan juga untuk ahli Shaklee yang sedia ada.

 

 

UNTUK AHLI BARU

 

1. Ahli baru yang mendaftar dengan RM35 atau belian produk Shaklee bernilai 100 uv anggaran RM450 , akan mendapat percuma Payung Shaklee.

2. Belian untuk 150 uv dalam satu resit pula, akan mendapat percuma payung shaklee dan buku nota  Shaklee.

3. Belian untuk 200 uv dalam satu resit pula, akan mendapat percuma paying Shaklee, buku nota shaklee dan City Bag Shaklee.

4. Belian untuk 300 uv dalam satu resit pula, akan mendapat  percuma payung Shaklee, buku nota shaklee, city bag shaklee dan D’daun bag

5. Yang paling best, ahli baru yang mendaftar dengan belian 500 uv dalam satu resit,  akan mendapat percuma 5 barang iaitu payung shaklee, buku nota shaklee, city bag shaklee, D’daun bag dan Alfalfa Complex (L)

 

 

Antara barang percuma untuk ahli baru.


UNTUK AHLI SEDIA ADA 

 

1. Belian 100 uv dalam satu resit, layak untuk mendapat Pouch & Ceramic Mug with Lid 400 ml

2. Belian 150 uv dalam satu resit pula, layak mendapat Pouch, ceramic mug with lid 400 ml dan buku nota Shaklee.

3. Belian 200 uv dalam satu resit pula, layak mendapat pouch, ceramic mug with lid 400 ml, buku nota Shaklee dan blue shimmer cosmetic case.

4. Kalau beli 300 uv dalam satu resit pula, layak mendapat pouch, ceramic mug with lid 400 ml, buku nota Shaklee, blue shimmer cosmetic case, YOUTH Cleanse dan Firm Device.

5. Yang paling best, ahli Shaklee sedia ada yang membeli 500 uv dalam satu resit pula, layak mendapat lagi banyak barang percuma. Antaranya, pouch, ceramic mug with lid 400 ml, buku nota Shaklee., blue shimmer cosmetic case, YOUTH cleanse, firm device, Alfalfa Complex (L) dan Shopping Grocery Bag.

 

Antara barang percuma untuk ahli sedia ada.



PROMO YOUTH ISTMEWA PADA SHAKLEE FUN DAY

 

Promo Youth

Promo set Youth



BESTNYA SHAKLEE FUN DAY






Antara master dan leader Family Duta Vivix yang menghadiri Shaklee Fun Day.



Bila ada promo Youth memang wajib grab.


Ramai yang tak lepaskan peluang grab promo di Shaklee Fun Day


Aktiviti seumpama Shaklee Fun Day ini  sedikit sebanyak dapat membantu pengedar Shaklee dalam mengembangkan Bisnes Shaklee mereka. Bila bisnes Shaklee mengembang, jualan meningkat, bonus pun meningkat. Ini tangga bonus yang boleh dicapai oleh pengedar Shaklee sehingga menjadi leader.


Bonus yang boleh diperoleh pengedar Shaklee


Kalau anda tak berpeluang untuk join Shaklee Fun Day ini,  anda boleh join Shaklee fun Day yang akan datang. Kalau anda bersedih sebab tak dapat grab apa apa promo Shaklee Fun Day, jangan risau. 

Promosi Shaklee untuk bulan Mac 2023 ini masih lagi ada. Boleh wasap Ana untuk tanya lebih lanjut tentang promo Shaklee Mac.

Kalau dan nak  buat duit  dengan bisnes Shaklee, ana  jemput anda turut sama join  dalam team ana Jom.

 

#projekmegablogshaklee
#shakleethrive2023
#shakleetriumph2023

No comments:

Ana sertai Projek #NextLevelBlogging By Master Norita

Ana sertai Projek #NextLevelBlogging By Master Norita
Master Norita selaku penaja utama

PROMO MAC YOUTH SKINCARE

PROMO MAC YOUTH SKINCARE
Nak Cuba? Meh hubungi Anaa 017-9376047