Sunday 21 May 2023

Makan Vitamin Percuma Dengan Cash Rebate Shaklee

Assalamualaikum dan salam Sejahtera semua. Terima kasih kerana anda sudi melawat blog Ana. Anda semua sihat ke? Ana doakan ana sihat dan bahagia bersama keluarga tercinta.

Sejak habis raya baru ni, ana lihat ramai yang mula mencari peluang untuk tambah pendapatan. Ye extra income selain kerja hakiki melalui kerja tambahan di luar waktu kerja dan berbisnes.

Ana tahu ramai yang berhabis banyak untuk hari raya. Mana nak beli kelengkapan raya seperti baju raya, biskut raya. Itu belum lagi langsir baru, perabot baru dan persediaan balik kampung serta duit raya untuk ibu bapa dan sanak saudara.


Extra Income = Cash Rebate




Anda tahu tak ada cara untuk anda dapat extra income berbentuk Cash Rebate melalui Shaklee. Nak lagi best melalui cash rebate anda dapat tulah anda berpeluang dapat makan vitamin/suplemen secara percuma. Kira 2 dalam 1 lah ya. Duit dapat, sihat pun dapat.





Keperluan Vitamin /suplemen


Sebelum cerita pasal cash rebate tu anda tau kan kenapa kita perlu ambil vitamin sekarang?


Kalau anda nak tahu, makanan yang kita makan zaman sekarang tidak dapat menampung keperluan vitamin, mineral, zat-zat surih dan anti oksidan tubuh kita. Untuk cukupkan keperluan vitamin mineral, kita perlu ambil vitamin. Baru lah kita sihat, cergas bertenaga jalani aktiviti seharian.

Aktif menjalani aktiviti seharian


Selain itu, banyak kajian juga membuktikan pengambilan vitamin membantu mencegah penyakit-penyakit kronik. Kiranya bantu kita elak dapat penyakit kronik. Mencegah kan lebih baik dari mengubati. Jadi, dengan pengambilan vitamin, Inshaa Allah kita dapat jauhkan penyakit kronik dari diri kita.

Penyakit jantung boleh dicegah dengan mengamalkan suplemen.


Ok itu pasal keperluan vitamin. Ni ana nak share semula berkenaan cash rebate Shaklee tadi.



Siapa Yang Layak Dapat Cash Rebate Shaklee?


Untuk dapat cash rebate ni, syarat anda mestilah ahli Shaklee. Bila anda menjadi ahli shaklee, anda akan mendapat ID anda sendiri. Dengan ID Itu, anda buat pembelian suplemen.


Bila anda beli Shaklee dengan ID anda, anda akan diberikan ganjaran Cash Rebate atau bonus daripada Shaklee. Kalau guna ID orang lain, anda tak dapatlah cash rebate tu.


Anda belum daftar ahli Shaklee? Register sini


https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1180801



Cara Jadi Ahli Shaklee


Ada 3 pilihan untuk menjadi ahli Shaklee:-


PILIHAN 1

Yuran Pendaftaran hanya RM35. Anda terus layak mendapat semua keistimewaan sebagai ahli Shaklee, antaranya belian dengan HARGA AHLI (DISKAUN 20%).

Jadi ahli shaklee dengan RM 35


ATAU


PILIHAN 2

Buat pembelian sebarang produk Shaklee dalam 1 RESIT berjumlah minimum 100 UV (lebih kurang RM350 Harga Ahli), anda dapat PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE (bernilai RM35)!


ATAU


PILIHAN 3

Buat pembelian Set Promo April Vitamin Rahmah (setong ESp dan Vitamin C Sustained Release) pada harga RM99 dan anda dapat PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE (bernilai RM35).





PILIHAN 4

Buat pembelian Set Kurus Set Hello New You dan anda dapat PERCUMA KEAHLIAN SHAKLEE (bernilai RM35).





Kelebihan Ahli Shaklee


Ini antara kelebihan menjadi ahli:



Dengan menjadi ahli shaklee anda berpeluang mendapat Insentif Shaklee yang Shaklee berikan kepada ahlinya.


Cara Beli Sendiri Dengan ID Sendiri


Bila anda dah ada ID, anda boleh beli vitamin dengan cara:

  • Order sendiri melalui website Shaklee
  • Order melalui upline anda 
  • Beli di branch Shaklee 



Cash Rebate


Cash rebate yang biasa dipanggil bonus ni biasanya akan masuk ke akaun bank pada pertengahan bulan. Macam-macam boleh dibuat dengan bonus Shaklee antara boleh digunakan untuk keperluan keluarga kita termasuklah pembelian vitamin kita sendiri. Kira kita boleh makan secara percuma.

Ini adalah bonus yang bakal kita peroleh mengikut pembelian vitamin kita. Pembelian vitamin menggunakan ID kita bukan lah bermaksud Kita makan sorang sorang vitamin tu. Kita boleh berkongsi kebaikan dengan kawan dan keluarga kita. Dan boleh kumpul kumpul order sahaja. 


Cash rebate atau bonus


Bonus boleh meningkat mengikut usaha anda


Jom jadi ahli shaklee dan dapatkan cash rebate untuk extra income. Nak tahu lebih detail boleh wasap ana. 😁




#blogmegashaklee

#shakleetriumph2023

#shakleethrive2023



No comments:

Ana sertai Projek #NextLevelBlogging By Master Norita

Ana sertai Projek #NextLevelBlogging By Master Norita
Master Norita selaku penaja utama

PROMO MAC YOUTH SKINCARE

PROMO MAC YOUTH SKINCARE
Nak Cuba? Meh hubungi Anaa 017-9376047