Monday 12 June 2023

PENGEDAR SHAKLEE PASIR PANJANG, KUALA TERENGGANU



Assalamualaikum dan salam Sejahtera semua. Terima kasih kerana anda sudi melawat blog Ana. Anda sihat? Ana doakan anda semua sihat sejahtera dismping keluarga tercinta.

Sejak dua menjak ni ana agak sibuk sebab adik semakin aktif. Dah mula melangkah selangkah dua. Dah pandai melambai-lambai(bubye). Merangkak pun semakin laju. Alhamdulillah perkembangan positif.

Tapiiii, asyik mintak didukung pun ya jugak. Asyik menangis bila tak nampak ibu depan mata semasa dijaga kakak. Jadi banyak tugasan rumah perlu dilakukan sambil mendukung adik. Adeiii. Pengorbanan seorang ibu. Doakan ana dipermudahkan ya.


Hari ni ana nak share dengan anda berkenaan ana sebagai seorang Pengedar Shaklee Pasir Panjang, Kuala Terengganu.



Pengenalan


Nama penuh ana ialah Nurfarhana Binti Arsad. Berumur 33 tahun. Ana berasal dari Batu Pahat Johor. Dulu menyambung pelajaran di Universiti Malaysia Terengganu dan kini menetap di Pasir Panjang, Kuala Terengganu, Terengganu.



Pasir Panjang, Kuala Terengganu.


Kat Mana Pasir Panjang ni? Pasir Panjang ni terletak berdekatan Bukit Besar Kuala Terengganu. Lebih kurang 2 minit perjalanan ke kedai Eco Bukit Besar dan 5 minit ke Mydin Mall Kuala Terengganu.


Bagaimana Bermula Dengan Shaklee?


Ana tercari-cari produk yang boleh menurunkan berat badan ana sebelum kahwin. Dan Alhamdulillah ana bertemu dengan set Kurus Shaklee. Berat ana turun banyak. 


Lepas berkahwin pula ana ambil set hamil dan set menyusu. Alhamdulillah Ana dapat jadi Ibu yang aktif dan sihat. Anda boleh baca di Testimoni Shaklee yang merupakan testimoni ana sendiri ya. 


Pengedar Shaklee


Disebabkan produk shaklee memberi kesan positif pada ana, ana rasa ada baiknya ana menjadi Pengedar Shaklee berkongsi kebaikan dengan orang lain. Contoh produk shaklee yang mendapat sambutan ramai.



Produk Shaklee yang Paling Best iaitu Vivix dan Res-V.






Inshaa Allah ana akan berikan Konsultansi terbaik produk manakah yang sesuai dengan anda. Untuk yang jauh, Ana boleh pos melalui Hq.


Untuk yang berminat dengan produk shaklee biasanya kami akan cadangkan untuk anda terus jadi ahli shaklee. Banyak manfaat jika menjadi ahli shaklee.


Kelebihan Jadi Ahli Shaklee


Peluang 3C


Insentif yang sangat best yang Shaklee tawarkan adalah Peluang 3C iaitu CASH BONUS, CAR BONUS dan CONVENTION TRIP. Anda jugak berpeluang untuk dapatkan Insentif Shaklee ini. Best kan?


1) Cash Bonus

2) Car Bonus

3) Convention Trip ( Regional & International)



10 Kelebihan Menjadi AHLI SHAKLEE Bersama MFMS EMPIRE!




1. Yuran Keahlian hanya RM35 atau KEAHLIAN PERCUMA dengan belian produk 100 UV Point (~RM350) dalam 1 Resit.

2. DISKAUN 20% Harga Ahli.

3. PROMOSI BULANAN untuk Penjimatan Hebat.

4. CASH BONUS Bulanan (Layak apabila cukup point, walaupun makan sendiri saja)

5. Jemputan ke Group Exclusive Facebook & Telegram untuk Ahli di bawah MFMS Empire.

6. Peluang JANA INCOME 2-3-4-5 Angka setiap bulan.

7. Peluang Mendapat Pelbagai REWARDS Menarik (Car Bonus, Free Trip Local & Overseas).

8. Kelas Bimbingan NUTRISI oleh PAKAR NUTRISI secara Online & Offline. 9. Kelas Bimbingan BISNES oleh SHAKLEE LEADERS secara Online & Offline.

10. Marketing Plan yang Adil dan menarik. Semestinya bukan Sistem Piramid.




Cara Jadi Ahli Shaklee


Untuk Tahun 2023 anda boleh Daftar Ahli Shaklee dengan Percuma melalui pembelian produk melebihi 100uv atau melaui Daftar Ahli Shaklee RM35 sahaja. Untuk Renewal Shaklee Membership pula adalah setahun sekali Namun boleh diaktifkan dengan membeli mana-mana produk Shaklee.

Cara Daftar Ahli Shaklee & Cara Nak Jadi Ahli Shaklee dengan cepat boleh isi borang daftar ahli Shaklee . 


Nak Daftar Ahli Shaklee Online dengan cara mudah dan terpantas hanya:

https://www.shaklee.com.my/joinnow?sid=1180801


Bagi yang berada di Pasir Panjang, Kuala Terengganu atau yang berada di sekitar dan berminat menjadi ahli Shaklee juga di alu-alukan. Hubungi ana untuk dapatkan produk yang sesuai dan info produk lebih lanjut.


#NextLevelBlogging

#BlogMegaShaklee

#ShakleeThrive2023

#ShakleeTriumph2023

No comments:

Ana sertai Projek #NextLevelBlogging By Master Norita

Ana sertai Projek #NextLevelBlogging By Master Norita
Master Norita selaku penaja utama

PROMO MAC YOUTH SKINCARE

PROMO MAC YOUTH SKINCARE
Nak Cuba? Meh hubungi Anaa 017-9376047